En trög människa som ej fattar vad PMS är! Blir tokig

Jag chattade med en kille på  min msn som påstår att PMS är äckligt när han själv inte vet vad det är.
Här nedan är chatten från msn.

Niklas säger:

PMS = mens

Niklas säger:

eller har jag fel

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

haha nej PMS är inte mens, det är ett syndrom som man har innan mensen kommer oftast 3-4 dagar innan

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

mens är = mens

Niklas säger:

äckligt vill inte veta mer

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

haha fråga inte då nötskal

Niklas säger:

nej, men jag skrev att det var äckligt när du skrev att du hade pms, och då sa du att jag borde slå upp det i ordboken

Niklas säger:

och det ÄR äckligt

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

ja men då kan man lika gärna säga att man har magont, lättirreterad, huvudvärk=PMS,. tycker du att desa symtom är äckliga? då är du nog själv äcklig ibland, för huvudvärk drabbar inte bara kvinnor, inte magont heller..

Niklas säger:

det är vidrigt hur du än vrider på det

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

hah adet är bara ett namn för fan

Niklas säger:

det är ungefär som att jag skulle säga att jag just runkat och fått utlösning

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

eeh nej

Niklas säger:

äckligt och smaklöst

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

de är som att säga att du har en slags sjukdom bara

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

om ens det är en sjukdom

Niklas säger:

runkfeber

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

jag sprutar inte ut blod för att ja har pms, de har inte nåt med det att göra

Niklas säger:

vill inte veta mer, hejdå

.Maria || MOORES Bubblare denna månad! Sid 90! säger:

de har med hormoner att göra om du nu vet vad det är
SLUT..

Jag chattade med han en gång för ett par dagar sedan då det var ett jävla tjat på karln. Jag sa att han får väl sluta bry sig om jag heter PMS på min msn. Han gav sig inte och då bad jag idioten att köpa ett lexikon för att kolla upp detta! Onödigt att tänka på det om han inte ville veta mer. Har man det så har man. Det har med hormoner att göra sa jag och han verkade inte heller fatta vad detta var.. Denna karl behöver bli utbildad i vissa saker, det hör man ju!
Jäkeln har nu blockat mig

Punkt slut! //Gulaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0