Förföljd och köpt Canada Goose jacka

Var i Sthlm imorse och köpte en sån fin Canada Goose jacka! En tjej som sålde den på blocket. Heli artic parka..Hälsade på morsan och Tuffs i all hast också..
På vägen dit följde någon utlänsk karl efter mig jättelänge från t-banan och upp till fridhemsplan. Först gick han in i mig med axeln och ja täntke redan då att det var en konstig typ. Sedan gick ja jättenära en tjej längst väggen då till och med den andra tjejen undrade vad han hade i görningen..i rulltrappan tittade han konstigt och ja tänkte herregud han förföljer mig. När ja kom ut till gatan på fridhemsplan stannade jag för att fråga två tanter en sak, turken stannar bredvid mig som om vi går tillsammans :S :O Sen gick jag fortfare och han följde efter..Jag stannade till slut vid en tant vid bankomaten två kvarter bort och han gav upp och bara passerade förbi, men tittade en gång till.. Vart riktigt orolig där! Läskigt..
Åkte hem och träffade Nathalie sedan, vi tog en fika med Helan efter vi tränat på gymet. Vi gick på yoga senare på kvällen. Attans vad trött man är i kroppen nu! Kommer ju ha träningsvärk imorgon om ja inte strecha ordentligt. Fast kände på yogan att det strechades ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0