Jobbat

Jaha, då ska jag väl skriva några rader..
Fick åka till jobbet ett par timmar ikväll, någon vart sjuk. En rolig gubbe på jobbet som ville att jag skulle följa med honom till Spanien, men eftersom jag var upptagen så tyckte han att det var synd:P Dom är ju för roliga pensionärerna!
Kom hem och märkte att jag fått ett sms från något okänt nr. Svarade såklart och det var ju någon som sett mig i Moore :P Ett riktigt fjån.. Vet inte ens om jag vågar lägga upp en bild på honom :P haha
Dessutom var det någon som ringde en signal med början av -0370 nr???! Vet någon vart det riktnret kommer ifrån? Götaland :P Gick in och kollade på
www.hitta.se och ser det vem som ringt::: FRANS OTTO URBAN!!


Lag in en fiskgratäng i ugnen nyss och det tar väl ca 1 timme. Jag som är vrålhungrig.. Ska köra bil omkring stan ikväll och kolla om några vill ha skjuts, då tjänar man ju lite extra cash ;) Åkte runt natten som var jag och Jerry men fick inga napp. Det enda vi såg var fulla människor ut från Mobergs bar som hade ner papperskorgar :P
Hoppas det går bättre inatt!
Ska dessutom köpa en röd Canada goose jacka från blocket jättefin! Ska träffa hon som säljer den på tisdag i Stockholm. Egentligen skulle vi träffats idag men Angelica hade migrän idag och vi skulle in till Sthlm, så det blev inget... såklart är det jobbigt när man har skallebank...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0