Minnet blott

Vaknade imorse och kom på att jag glömt bort att gå till arbetsförmedlingen kl 10! Jag ringde direkt och sa att jag glömt..men det var lugnt..Jobbade igår med serveringen så kan va därför jag glömde bort det totalt..
Nu ska jag gå dit den 29:e istället. CLL var tydligen där och föreläste om olika utbildningar hur man går tillväga.
Saken är ju den att jag redan vart där för ett par veckor sen. Frågade lite om hudterapeut, finns en skola i sthlm, st:eriks gymnasium...studieberättigad, visserligen ligger det långt bort,men det är ju bara en två årig KY-utbildning. Dom har öppet hus den 26:e nov!
Nu håller jag på att planera massa olika fotosessioner jag har på gång i slutet av månaden..En av dom ska vara med motorcykel och den andre älv-prinsesstema!
Ser fram emot dessa, då det också ska vara en MUA med. ( make up artist)
Träffade Helan på morgonen här och tog en fika på flygis, skulle visa henne Moore tidningen men den fanns såklart inte på flygis..Ska kolla tv nu om det finns nåt bra :D
Heypa så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0