Morsan kom på en kaffe

Jobbade igår kväll, gick bra! Tog kort på min dukning som jag gjorde.
Träffade morsan idag, hon kom för ett möte jag skulle på då hon hakade med. Sen åkte vi till flygis och tog oss en kaffe!
Morsan envisades om att vi skulle köpa några lotter i var för en krona styck. Jag som alltid har otur vann hela tio kr att handla på flygis! haha
Imorn blir det kryssning. Hoppas att det blir drag. Gick nyss in på deras hemsida
www.tallinksilja.se och kollade, men fanns enbart plats på lördag, så det blir nog ett jävla drag på halloween i år igen på båten!
Hytten kostade hela 830 spänn..B-hytt.
Dom har ju bytt Silja Festival mot Silja Galaxy. Jag tyckte första gången jag åkte den att vi fick bara klagomål av security vakterna på båten vad vi inte fick ha på oss för kläder....och fick inte besätlla barn meny till maten! Dålig stil alltså :P
Jaja, hoppas att det inte blir för mycket storm som det sägs på nyheterna..
Adjö Sverige ;)

Hade bra folk!






Kommentarer
Postat av: Tabberaset

Hej

Ser att Du var barnhemsbarn på Ebbagården - är det möjligt, Du verkar ju vara så ung, har för mig att det var barnhem där för länge, länge sedan.

I alla fall så håller jag på att skriva om Edsviken för en historisk tidning och jag skulle behöva prata med Dig om hur det var att vara barnhemsbarn på Ebbagården - Du vet det är samma arkitekt som ritade stadshuset som ritade Ebbagården.

Har Du lust att slänga iväg ett mail till mig [email protected] så jag kan få tag dig.



Hälsningar



Göran Lager

www.tabberaset.se

2009-11-12 @ 13:30:29
URL: http://tabberaset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0