Security

Tjolahopp.. Måste bara skriva om en sak här..Något jag verkligen irreterar mig på.
Jag och Angelica var på flygfyren efter vi tränat lite på Nautilus nyligen.. Det sägs ju vara bättre att träna när man har ont i magen eller hur? :P Jag följde bara med Angelica inpå ICA för hon skulle köpa lite godis. Sen orkade jag inte stå där och vänta för jag såg ju vilken folksamling som fastnat i köerna va, så jag började knata ut mot bilen. Vem tror ni om inte någon security gutte kommer och säger till mig precis när jag ska gå ut genom en stängd kassa att " Där får man inte gå igenom"....åååh! Vad arg jag blir på folk som ska bry sig om småsaker! Har dom inget annat för sig än att göra människors liv till skit? Att jag går två meter igenom en stängd kassa är ju bättre än från en öppen kassa då jag slipper trängas genom deras vagnar och skit.. Men nej tydligen inte så gubben står och glor på mig att jag går rätt.. Tänkte nästan gå tillbaks för att jävlas för att göra om det. Han såg verkligen att jag vart irreterad då jag suckade och tittade på honom som om jag inte fattade något. haha! Här skulle du fan vart med Bosse, här skulle du bannimej vart med!
Vilken lirare. Kan dom inte ha koll på folk som snattar och sånt istället för att se att folk går rätt ut genom ICA affärerna!? Herregud säger jag bara, skaffa ett annat jobb för sånt här är ju uttråkande!

Peace / Gulan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0