Träna

Tjaaa!
Snart ska jag iväg och träna på nautilus, skaffa mig ett bättre träningsprogram så det kan bli fart någon gång på mig!
Ska även ta en fika med Helan, antagligen flygis :D Måste fan städa här sen i lördags då de va lite party här hemma! Mådde piss igår, vilken j**rans bakfylla de vart! Va på Trädgårn först ett tag då vi träffade en kille som heter Robert. Det roliga med honom var att varje gång han sa något så slutade meningen med schhhhh som att han harklade sig, typ väste på nåt vis :P Vi tyckte det lät för roligt så Robert hängde med till teatern..Inte för att vi va me han där men de va en skojig kväll ändå :P För att ja vart i en sån schyst fas! Aja måste dra nu! Ciao

Kommentarer
Postat av: helen

du får mer än gärna komentera mina inlägg =)

Bakgrunden vart ju as snygg maria

2008-10-08 @ 13:28:17
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0