Efter Yoga

Vilken styrka det krävs! Var på yoga för ett par timmar sedan. Har alltid trott att yoga ska vara så lätt att bara röra armar hit o ben dit, andas in och ut. Men så va de inte minsann! De kändes verkligen att jag blev avslappnad, speciellt i slutet av träningen. Det var avlsappnande musik och ljus överallt. En helt lugn stämning och en yogaexpert som berättade hur vi skulle göra. Det höll på i en timme och jag tyckte tiden gick så fort. Vi gjorde samma moment om och om igen flera gånger. Till slut tänkte jag herregud, ska vi inte göra någonting annat snart?! :O Men det var helt klart en cool grej och var jätteskönt efteråt att känna sig så avslappnad. Det jag lärde mig mest var nog att arbeta med sin andning när man anstränger sig. Hur och när man ska andas in och tvärtom. Detta ska jag göra om flera ggr! Tror det blir nästa tisdag också! Imorgon blir det fotograferingen i Vallentuna!! Ciao for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0