Fotosession 1

Så idag va de fotograferingsdags! Har aldrig vart med på en fotosession förut så detta vaar min första.Åkte till Vallentuna med Jerry till fotografen ( Glenn ) som han heter. Han hade en studio i sitt eget hus och alla olika sorters lampor och grejer överallt. Vita lakan på golvet och en schyst kamera. Så satt vi igång. Det projekt han gjorde just nu var så kallade siluettbilder. Jag fick ligga och stå, sitta i olika positioner med mycket baserat på händer och  vinklar av ben osv. Det kändes lite som ett yoga pass måste jag erkänna.Han hade bilder som alla modeller gör likadant. Så det var ju skönt att slippa tänka själv hur jag skulle stå och göra, utan han berättade allt hur jag skulle göra. Det tog ca 3 timmar allting och jag som vanligt va ju försenad :P Som vanligt haha. Dessutom tog han ett par bilder jag bad om då jag tänkte skicka dom till Moore.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0