Fotosession 2

Tjohoo!


Igår var jag på min andra fotosession med inriktad på höst med starka färger.JÄTTEKUL!
 Det var attans kallt ute måste jag säga, blåste jättemycket! Det var bara att bita ihop och hålla färgen.
Det började som vanligt med att jag inte hittade dit, både jag och Jerry knappade in på vår GPS men inte kom vi fram rätt.
Visserligen fick vi inte rätt adress från början så kanske var därför haha. Iallafall kom vi fram till slut.
Första stoppet var vid Sundbyberg. Det fanns en stor park omringad av en liten sjö där vi skulle fota.
Det fanns knappt några parkeringsplatser så jag och Jerry satt kvar i bilen och väntade på fotografen.
Vi stod inte på en parkeringsplats utan precis på sidan av. När vi flyttade på oss kom en tant och en gubbe förbi med deras bil och tittade glatt som om dem precis lyckats få vår plats vi lämnade:P haha och dom parkerade där också det var ju det som var för roligt att dom inte fattade att det inte var en riktig P-plats.

Till fotosessionen. Fotografen började sätta upp all utrustning precis vid några träd vid utkanten av sjön. Det såg inte så häftigt ut från början men när bilderna och ljuset stämde såg man verkligen hur coolt det blev!!
Eftersom det blåste så mycket och blev kallt så förflyttade vi oss till Ulriksdals slottspark.
Det ligger ungefär vid Bergshamra vilket jag inte fattade från början även fast jag vart där så många gånger tidigare:P
Där var de lä och jättefin natur! Här kommer ett par bilder från fotosessionen ( bilderna är ej retuscherade )
Kram på er! kommentera gärna.
 










 


Kommentarer
Postat av: helen

vart ju skit bra bilder maria

2008-09-29 @ 15:58:49
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0