Klänningen från Nelly!

Beställde ju som sagt klänningar. De två från Asos har inte kommit ännu och dom vill jag verkligen ha nu :(  Däremot kom klänningen från Nelly i fredags. Den såg förj*vlig ut :P Kanske inte på bilden men den ser inte bra ut. Om man hade på sig den klänningen kan folk säkert höra på lång väg att en plastsäck kommer vandrande.haha gud paljetterna av plast hördes tydligt och väl när jag gick runt i den här hemma en sväng. Dessutom var paljetterna svåra att ligga rätt, de stod åt alla håll och var knappt att jag ens fick på mig klänningen. Möjligen beställde jag small men den passar överallt förutom vid brösten. Där går den knappt att få på. Så är det med allt. Jag får beställa M/L för att de för över huvudtaget ska komma på! Annars får man ju kämpa:P Aja ska skriva ett mail till Asos och fråga vart fan grejerna har tagit vägen!! Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0