Make up Store



Idag var jag i Täby centrum för att bli sminkad av en makeup artist på Make Up Store.
Det kändes bra att få lite tips och vad för sorts färger som passar just mig. Köpte lite prylar därifrån.
Lärde mig lite om hur jag sotar till ögonen lite mystiskt sådär! Coolt att kunna faktiskt...
Sökte även lite jobb i olika klädesbutiker i Täby centrum så jag hoppas verkligen att dem hör av sig.
Skulle egentligen på yogan idag men det sket sig, så det får bli nästa vecka istället!
Imorgon börjar jag på mitt nya jobb som personlig assistent!
Sen är det ju marknad imorgon också!

Här är mina inköp från Make Up Store 

Jag fick en privat make up kurs i 50 min för 495 kr. Sedan får man ta produkter även för detta pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0