SHOPPING!

När jag och Helen var i Täby häromdagen så shoppade jag lite grejer. Brukar inte hitta något längre utan tycker allting ser så fult ut. Men som sagt jag hittade några saker! Allt tjafs om mina klänningar jag beställt börjar nu ordna upp sig. När jag skrivit flera mail till Asos skickade dom som tur var ut ett nytt paket med mina varor eftersom dom inte hade kommit efter en månads väntan! Men tydligen hara bara en av klänningarna kommit...suck.. jaja, den blåa kommer jag skicka tillbaks för den satt inte bra även fast jag beställde en större storlek. Här kommer några bilder på mina inköp, rätt nöjd!!
Fotografering imorgon då i Sundbyberg kl 11.00 med hösttema! Hoppas det blir bra denna gång med! Heeey




Helen och hennes val av alla skor

Ett par läderstövlar från DinSko 599 kr
Jättesköna att gå i, varma också.

Allt är från Gina Tricot!

En väst i bomull jättehärlig 129 kr från H&M

Kofta i kort modell med knappar formade som hjärtan 249 kr H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0