Ska bli fotad!

Nästa vecka ska jag fotas av fotografer så jag kan fixa en portfolio någon gång :D Ska bli spännande! Jag har tittat runt och har hittat olika teman som verkar intressant. Som jag har förstått det så ska vi göra siluettbilder i en studio och den andra fotograferingen är utomhus med hösttema. Hoppas jag kan fixa min hårförläning tills dess. Jag kontaktade fotografer på www.modellbilder.se som jag vart medlem i för inte så längesen! Rekomenderar er att bli medlemmar där! Och ta första steget själv så du kommer någon vart. Har hittat några häftiga bilder:



 


Kommentarer
Postat av: annica !

fin blogg maria :)

2008-09-18 @ 15:53:24
URL: http://lillaasysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0