Blivit sjuk!

Imorn är det kryssning, äntligen! Har sett fram emot detta hur många veckor som helst nu, och så är det imorn! helt otroligt.. Har dessutom lyckats bli sjuk imorse, vilket jag kände på mig för bara någon vecka sedan. Fick plötslig feber och ont i hela kroppen :/ Mest i ryggen, benen och skallen. Men tog två ipren och följde med Issa till apoteket sen när jag fick gå tidigare från jobbet så det ordnade sig. Svängde förbi Jerrys mamma också när jag kom hem och precis då vart det mycket bättre av någon anledning :P Så har inte sovit någonting alls sen jag slutade jobba vilket jag egentligen skulle gjort. Men vi åkte och rastade hundarna och tiden gick, nyss kom jag från städningen och tänkte ta nåt att käka. Så man hinner knappt nånting just för att klockan tickar på ;) Men inget kan stoppa mig med sjukdomar inför morgondagen nej nej! Då kör jag p åbåtresa även om jag skulle må kasst, kan ju inte boka och betala sen inte åka :O Går inte för sig. Skulle dessutom vart på Mc Donald´s idag någon introduktion, men fick ringa och sjukanmäla mig, jag som sa att jag aldrig var sjuk ;) haha.. Jaja, nästa gång jag skriver så har jag kommit hem från kryssningen!Får se vad det bliver denna gång då, inga reflexvästar iallfall ;) Men vad händer med simdräkterna vi snackade om att ha??!! Heleeen?? Festa och ha kul nu folket.. för det tänker jag! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0