Glad Påsk!

Fortfarande sjuk me på bättringsvägen. Sånt här suger livet ur en totalt alltså! Är helt urtröttad och svag efter all disk och rengöring jag gjorde nyss! NU har jag inga krafter kvar men massa tankar i huvudet vad jag måste göra hela tiden flyger runt. Fick hem ett par pumps igår från tradera, kom från ellos från början och passade faktiskt mig perfekt! Ja så till påsken då, inga ungar har knackat på här ännu och tiggt om godis.. ingen var här förra håret heller så jag tvivlar..Man saknar lite de där med att pyssla, måla på äggen och leta påskägg i trädgårn! Men inget mer sånt nu inte..nej..här får man sitta och hosta istället och snyta sig stup i ett ;) haha.. Ska nog åka till Flygfyren iallfall och köpa lite godis så man kan hylla sig med nåt. Sen hör folk av sig när man sover. doktorn ringde och sa att mitt järnvärde fortfarande var lågt, låg på 3?! Säger mig inte mycket men lågt är det iallafall. Nu har jag satt på en tvättmaskin med kläder tre gånger om och hoppas att jag denna gång får till att hänga upp det :P Har inte orkat innan..Det börjar ju dra ihop sig inför inspelningen nu av Rent Hus nästa vecka... spännande och nervöst, men jag är nervös över min ork här, är ju helt slut ..! Kommer knappt orka bära grejer alltså. Aa bara att köra på egentligen, nu ska ja äta glass! Goodbye


Kommentarer
Postat av: kim

haha jag tror du gillar att gapa :)

2009-04-09 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0