Vilket väder!

Jahapp, så va ja uppe i tid för en gångs skull. Har jobbat hela veckan lång och vart tvungen att ringa till sjukhuset idag för jag har fått eksem över kroppen som kliar. Riktigt jobbigt. Det är nog från antibiotikan som gjorde att jag fått en allergisk chock eller nåt..

Va på Mobergs i fredags med Danielle, Jerry och Fredrik! Var rätt kul även då jag inte vart direkt i fas ;) Kände för att ta en långpromenad igår i solen men lyckades somna på kvällen så jag knappt hann med att flytta till min och Jerrys nya lägenhet och städjobbet :P Vaknade vid 21 tiden och så började vi flytta grejer. Kommer kännas riktigt skönt. Vi grillade igår kväll och råkade på något vis tutta på lilla bordet som vi ställde grillen på, hah klantar..Däremot kommer jag nog inte ha någon dator ett tag framöver så det blir inte lika mycket skrivet på bloggen då! Attans.. Hörrini vilket väder det är ute. Igår satt jag med Danielle på busstation och solade mig lite, riktigt härligt! Nu ska jag åka till doktorn för lite undersökning av mina eksem! Jag är ju stammis på vårdecentralen nuförtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0