Bröllop

Vilken dag! Vaknade först upp och kände mig hur seg som helst. Var ute igår med Anett på Teatern. Hade rätt kul faktiskt! Sen jobbade jag till 16 och åkte direkt hem och bytte om till Monika och Lars Bröllop! Vart stress men jag han precis när de hade gift sig :P haha.Dom skulle tydligen åka buss in till Stockholm efter allt haha! Åka buss asså..Lät lite roligt! Jag käkade lite mat och drog med Jerry till honom. Somnade och vaknade upp nu av en knasig dröm. Ni måste hålla med om att den här dagen var knas!? Nu har hela dagen gått och jag har inte hunnit göra nåt känns det som. Det var ju kräftskivan som jag en gångs skull kunde gå på nu när ja inte är utomlands. Nej kände inte för det heller. Måste vara för att jag var så förbaskat trött då. Nu har jag iallafall sovit i 4 timmar extra så ska väl förhoppningsvis ej vara trött imorn. Fick dessutom gå i högklackat på jobbet imorse för jag hade inte några andra skor. Blööäää :D Var kanske därför allt gick som det gick idag. Men imorn får ja nog fortfarande ha samma skor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0