FY FAAN!

Helt sjukt hur allt fungerar i dagens samhälle alltså. Är riktigt förbannad på myndighter och dyligt, de som sätter lagarna. Speciellt detta med trängselskatt. Glömmer man betala en räkning får man 500 kr i påminnelseavgift :O! Helt sjukt ju! Blev så jävla arg när jag hörde att jag fått en räkning på 500 spänn! Ska nu ringa upp och skälla ut dom för de är inte rimligt för att man glömmer en räkning. Om inte annat vet jag inte ens om jag fått brevet för det första. Får ta till att jobba som 5 timmar extra, om inte tio timmar så jag tjänar in dom där 500 spännen! Eftersom dom drar typ 50 % skatt så är det lika bra...Har jobbat så mycket att jag glömt saker och är helt slut och trött i kroppen. Och nu sms:ar städet jag jobbar på och säger att jag måste bli uppsagd bara för att jag skjutit upp städningen på helgen ett par ggr denna sommaren nu när jag jobbat för mkt på donken så jag inte orkat städa på samma helg.. Folk verkar tro att man är gjord av kraft! Inte nog med att jag jobbar, jag går till ett städjobb, sen städar ja hemma hos morsan när ja kommer dit och försöker hålla efter när ja sover hos folk. Ja det här är väl meningen. Precis som jag säger med allt annat. Det kan bara bli bättre. Skulle inte förvåna mig nu om jag blir mångmiljonär nu när allt blir skit. Får gå ner till arbetsförmedlingen  och söka nytt jobb nu helt enkelt. Räcker inte med dessa två. Måste kila nu till Ica för att köpa en trisslott och förmodligen vinna flera miljoner. Hey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0