Helg igen!

Ont i benen! Vet ej varför.. Har gått alldeles för mycket kanske ;D Va ute igår med Nettan! Hade skoj. Träffade Chicky Bitch också. Vad trevligt att folk hör av sig när dom ska ut. Nåt fanskap stank svett så hela dansgolvet var ju snubbigt..Vi intalade folk att jag och Anett var mor och dotter. för kul. Min kamera har inga batterier så har inte kunnat ta några nya bilder. Däremot var jag och Jerry och fotade igår vid lommarbadet och hemma hos honom. Vart ett par riktigt schysta bilder!



Ska jobba extra imorn här, så bäst att sova snart kanske.Tiden bara rinner iväg. Jag slutade ju för typ 5 timmar sen, vad har jag gjort sedan dess?! Inte ett skit. Sovit i typ en timme.. Nu ska jag och Jerry kolla på film här. Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0