SANDOR / IDA

Jobbat, lockat håret, kallat en fotograf för tönt och bett han dra åt helvete. Han var helknas och började klanka ner på mitt jobb. Jag förklarade att mitt jobb är lika värt som någon annans. "Aa och han hade tydligen själv jobbat på donken så".. Men de var som att det inte ens va ett jobb...Han kommer från Söder inne i stan så inte så konstigt att han trodde att han hade rätt om allt och trodde han va bäst.. shit vilken snubbe..Jag sa åt han att dra åt helvete och slängde på lurn, de värsta jag vart med om..

Så har min dag sett ut!
Nada mas! Kollar på film och käkar pizza..



Kommentarer
Postat av: Benny Fröjd

Hej Maria

Vad söta ni är ihop på bilden.

//BEnny

2009-08-20 @ 11:49:36
Postat av: Benny Fröjd

Hej Maria

Vad söta ni är ihop på bilden.

//BEnny

2009-08-20 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0