Straight trough my heart

Orkade inte gå upp förrän halv tio imorse! Va så trött. Tror att jag kommer åka på en förkylning eller halsont snart! Känner det i kroppen. Gå runt och nyser jämt. Annica och Madde var ju sjuka idag så jag antar att jag kommer åka på´t ja med! Ska ut med Nettan imorn här. Det blir väl teatern antar jag, eftersom jag börjar jobba kl 11 på lördag får det bli lugnt. Jag ska va ledig imorn här om jag inte tar städet med en gång. Vore skönt att ha det gjort innan helgen är på gång.
Hörrni! Backstreet boys nya låt e ju grym! Hörde den på radion när jag och Nathalie var på väg ut till skogen mitt i natten, Tyckte det lät som grabbarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0