100 spänn förra veckan

Sådär! Helt klart med jobb för den där veckan. Stannade tom en trekvart längre. Sen åkte ja till städningen efter det. Och är inte slut ännu! Har skrivit matlistor och de ena och de andra här hemma för jag inte kunde sova. Har kommit in i någon slags fas som jag inte kan slappna av, utan allt ska göras på en o samma gång! ;) Precis diskat och nu kom Helen ut och sa att jag var för högljudd...Ska ju upp och tvätta om 4 timmar för fan! Inga rena kläder. Men här får man ju bara tvätta en gång i månaden tydligen :P Hur det ska gå ihop vet jag inte..Kollar på Heartbreak Hotel! Den är så grym ;) Typiskt mig och Helen dom där kvinnorna på filmen alltså ;D Har någon sett Graduation? Den filmen e ruskigt bra och en riktig pudding är med ! Har sett den två ggr nu senaste veckan..Skulle kunna se den igen...

Satt och funderade nyss, jag har ju jobbat hela veckan. Har typ slösat 100 spänn allt som allt.. Nu börjar kylskåpet bli tomt men faktiskt har jag vart sparsam den här veckan. Och pengarna gick inte direkt till nåt bra, haha det blev teatern i fredags.. Det var väl det! Fyller år på tisdag också! Får se vad som händer, jag är ju för en gångs skull ledig på min födelsedag.. Förra året åkte jag till Cypern den 11:e på morgonen å andra sidan.. Undrar om det kommer bli någon utlandsresa i år?!

Haha katten ligger och tittar på filmen också, följer med med skallen sådär när bilden ändrar sig ;) hahahah, dom kör en tryckare..Fast Astrid har nog stirrat i tio min nu.. Vilken härlig katt alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0