EN SVART ROS

Detta är ju helt otroligt. Då Helens pappa har dött precis, hur troligt är det då att min pappa också dör? Tydligen gick han bort i torsdags.Fick reda på det imorse. Jag vet inte vad ja ska säga mer än att allt känns så konstigt nu när alla går och dör bara sådär.Är detta meningen? Jag kan inte säga att jag direkt saknar honom men börjar tänka på allt jobbigt nu när han är borta och vi ska åka till begravningsbyrån imorn. Allt kom så plötsligt. Ingen kanske förstår vad jag pratar om.. Jag ville bara visa och tala om för honom vem jag blivit pga allt som har hänt igenom åren. Hur stark jag egentligen är som jag inte var då. Allt jag inte kunde säga till om, vad jag tyckte för att jag då inte hade någon talan. Nu är jag inte den personen längre och jag ville på något sätt berätta att jag nu har egna krafter och kan stå på egna ben. Hade velat höra en förlåtelse fast jag ändå inte kunde acceptera den. Känna att jag inte var den svagaste och kunna visa ilska. Varför känner jag inte den där saknaden fast jag ändå är ledsen?



Kommentarer
Postat av: Renée

Men hjärtat då :( Ja beklagar verkligen! Även om de e svårt att prata om så vet du att jag finns här och jag lyssnar alltid! Massa varma kramar

från din Renée

2009-12-08 @ 23:38:49
URL: http://www.litenochensam.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0