FLERA DECIMETER SNÖ

Vilken snöig dag hörrni! Jag har arbetat och stått och frysit i luckan samt sprungit ut med mc donalds påsar.. Satt med Emma på donken och käkade lite efter att jag slutat och sen drog vi iväg till skokanonen där Emma hittade Uggs, riktigt snygga och varma och sköna! Ska nog skaffa ett par jag också. Vill ha ett par skor som håller värmen. Man fryser ju så fort man knatar ut i mina skor ja har nu. Även fast jag har rätt bra skor. Får kanske spraya dom igen så de inte läcker in.

Imorn blir det Börjes begravning :( Fick ledigt från jobbet, tur det. Så det kanske inte blir en sån glad dag imorn. Ska nog ta det lugnt i helgen som kommer eftersom jag ska jobba på lördag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0