GALNA JULSHOPPARE

Julkaos på stan! Eller vad säger ni? Folk skiter i att bilar åker förbi...dom tränger sig på och kör före ändå :P Jag var nere på stan idag och handlade iallfall en julklapp! Kanske hittar ett par stycken på mellandgasrean sen! Va fan, måste man alltid ge på julafton exakt, de är ju efter julafton allt blir 50 % billigare liksom!
Jobbat igår och idag, hjälpte Anett med hennes bil igår då hon kört fast i en snövall utanför Helens kåk. Hur hon lyckades sikta in sig på just en stor snöhög vet ja inte hur det gick till, men jag och Helen fick dirigera och putta, svänga, gasa och bromsa för att komma loss. En grannkärring klagade på att bilen alltid står där och jag sa åt na att bli lapplisa..ja menar så kan hon ju göra nåt åt saken istället för att sitta och tjura i fönstret hemma på alla bilar som står utanför.. Hon får väl skaffa sig en villa ute i snökaoset på landet så ska hon få se vad ensamhet är :P Eller vad tycker ni?

Imorn ska jag iallfall jobba heeeela dan! Jag var ju borta en dag från jobbet, om inte två så måste ta igen detta :) Var nyss och köpte ett lass med filmer på Willys :D Lika bra att ösa på..Var en sväng förbi föreningen och frågade ang vårat element som je funkar. Bra att trycka på start knappen liksom :P BILJETTERNA TILL MOBERGS VAR SLUT! Så jag tror vi skiter it, ja som tog ledigt o allt. Ingen som vill sälja två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0