GUL JUL ÖNSKAR GULAN

Nån som haft roligt på julafton? Fått nåt fint? Majoriteten av min släkt är väl redan utomlands. Jag var hos Jerrys mamma med Jerry. Fick massa fina paket :) Bland annat ljus, filtar, sköna strumpor och lite köksgrejer så jag kan göra lussebullar nu med en bakmaskin ;)
Har gått och lagt mig typ 23 varje dag nu så är inte lika trött. Vaknade vid 10 idag och kunde inte sova. Har sånna konstiga drömmar...Drömde nåt om att jag va utomlands och höll på att bränna mig, sen drog ja på solskyddsfaktor 50 så vart de bra. Jag va med Sofie och Magnus och Lina och vi bodde nånstans ute i skogen i nåt ruckel där vi va tvugna att ta bilen till stranden. Sen kom jag hem, träffade på folk jag inte träffat på jättelänge.. Det var Helens gamla hus helt plötsligt, jag var typ barnvakt till massa barn och sminkade ungarna jättebruna. Sen frågade nån vuxen ifall han kunde ösa på olja så ungen blir brun i solen.. haha och ja tänkte, jösses...Ungen kommer ju att bränna sig. Men jag sa nåt i stil med att visst de går bra bara du öser på med solkräm först.. Sen hade vi en toalett mitt på uppfarten.. Drömmar e knasiga!

Nu ska jag möta morsan snart, hon ska komma till Norrtälje innan jag börjar jobba. Vi ska ta en julfika :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0