IDOL

Hur många kollar på idol just nu? Jag iallfall ;) Vilken bra låt som dom gjort till vinnarlåt! Jösses, detta är så spännande. Jag såklart hejar på söta Erik! Vem vill ni ska vinna?? Vi får se, de lär ju ta ett tag innan man får veta hur resans gång kommer att sluta. Satt och tittade på Ensam Hemma när jag kom på att fan nu är ju klockan kvart över åtta! Hur kunde jag glömma att Idol hade börjat haha ;P

Idag har jag jobbat 5 timmar typ och åkte hem till Helen på en kaffe och en Beck film. Svängde sen förbi och slösade lite pengar på ett överkast  på Rusta! Riktigt snyggt! Helen har ett likadant ;) Sen lyckades jag köpa en film som jag redan har haha! Smart va... Jag har blivit lite förvirrad på senaste tiden. Glömde nycklarna i låset i dörren utanför lägenheten inatt haha. Sen har ja glömt att stänga av plattan en natt för 2 veckor sen ungefär. Det är ingen annan som börjar närma sig pensionen eller det scenila sträcket?


Kommentarer
Postat av: helen

kan tala om för gammla maria att calle sjöng låten mkt bättre än den där tönten erik, så det så! förstår att du känner dig gammal, jag får väll se om några dagar är jag oxå där ska du se

2009-12-11 @ 23:11:49
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0