MELVIN SOM POLIS

Sitter i bilen med Carina och Matte på väg till Stockholm. Tråkigt väder.. Satte på mig ljusa byxor och svart tröja så inte så roligt det heller. Jag är så trött!! Helt otroligt vad trött man kan vara. Hann inte äta frukost heller för att det blev en sån stress. Sen har ja inte några pengar på mobilen heller så kan inte ringa nån jäkel, ja tänkte att ja skulle ta med mig datorn så jag kunde fylla på via internet men glömde såklart dosan till kortet man måste ha :P Vi ska se på lucia och gå på julmarknad. Får se om det blir roligt. Vid halv sex skulle vi äta på restaurang och sen ta bussen hem på det...

Emma kom förbi med Melvin igår. Han hittade såklart min nya polis outfit direkt och provade den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0