VÄNT PÅ DYGNET

Är det bara jag som är snurrig under julen? Har lagt mig kl 4 inatt som var och vaknade halv tre idag :P Känns ju helt knas. Var på teatern med Fredrik och gänget igår! Var kul, dock har jag ont i fötterna nu :/ Hade på mig ett par snygga pjuck för första gången igår så känns lite halvdant med fötterna idag. Har bara degat hela dagen, kollat på bra filmer nu på tv:n när det är annandag jul. Matte fyller år idag, Grattis till honom!

Har som vanligt haft sjuka drömmar. Orkar inte ens förklara. Skulle gömma mig för nån.. vem vet ja inte, nån konstig varlese som inte ens finns på denna jorden. Lag mig under marken och sprang iväg men blev hittad och någon kom ikapp mig. De va lite läskigt..
Är jättesugen på falukorv och makaroner, men kanske ska ta och svänga förbi affärn och handla lite makronisar! Ligger bara här och nyser..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0