VECKOREVYN

Var på Flygfyren för nån timma sen. Var tvungen att köpa toapapper för det var slut, igen! Tänk att papper går åt så förbaskat? Köpte Veckorevyn till mig själv så jag kunde ha nåt att läsa när jag kom hem. Gick rätt fort att bläddra igenom. Det enda jag kom att tänka på var det här med Paradise Hotel och Mammas pojkar som det tjötas om så mycket. Tänk att jag kunde valt att vara med när jag fick erbjudanden om dom men kände att tiden inte var rätt. Sen jobbade jag ju också. Var det meningen att jag skulle tacka nej till båda eller skulla jag tackat ja? De första tackade jag nej till, va de meningen att ja skulle ta de andra då? Man undrar ju hur livet skulle sett ut om man hade hoppat på tåget! Frågan är ju ifall man valde rätt eller om jag bara är feg? Hm. Skulle vart roligt att provat nåt liknande. Det kanske kommer fler chanser! Nu ska jag snart se på trean då det är en bra film med Will Smith, "Jakten på lycka"..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0