VIRRBOLL

Fick för mig att jag skulle börja jobba vid 10 imorse. Men nej då, haha de va ju inte förrän fyra i eftermiddag! Snacka om virrig! De va ju samma grej här för nån vecka sen då jag glömde nycklarna i dörren och glömde stänga av spisplattan som stod på hela natten. Glömde ta mina mediciner under 4 dagar så snacka om förvirrad människa jag måste va!

Ska försöka komma upp i skaplig tid nu och hinna göra mig iordning och städa lite innan ja kilar till jobbet. Som sagt väldigt skönt att ha det gjort. Måste ta och höra av mig till Helen också de va ju typ en vecka sen man snacka med na. Emma ringde för en halvtimme sen, jag va typ vaken men hade fortfarande den där rösten " AAa hallå?!" när jag svarade ;P Får väl se om hon ringer snart igen! Va tvungen att tända ett par ljus för att höja värmen lite, om de nu fungerade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0