Christer Magnusson och ett jäkla velande

Mycket att göra idag Imorse fick jag börja röja eftersom det var visning här mellan 12-13 på kåken som ska säljas. Genom "Christer Magnusson"! Så nu är det clean i vårt rum, det mesta iallfall, har kastat in allt i förrådet så slipper det stå framme och synas haha ;)

Ska tärffa Yvonne idag och lämna lite kläder hon har kvar hos mig samt får tillbaks min fina snygga klänning hon lånat :) Sen måste jag åka till Finsta en sväng och hämta dom grejer jag har kvar där sen jag flyttade därifrån, glas, bestick, speglar, skor, jackor och tv samt ett fotbad! Jäkla meckt med alla dessa grejer!

Helan håller på att vela med henens inredning till nya lägenheten som hon köpt. Jag förösker få inspiration till att hjälpa henne! Så hon får ordning på skiten. Det börjar ju redan rusta om skiten om en vecka den 19:e februari när hon får tillgång till kåken!

Var hos Helan igår och hade bakdag. Jeanette hade väntat på mig hela dagen och från början fick Helen ej vara med när jag och Jeanette skulle "DEGA" som hon säger ;) Men det gick bra till slut då vi gjorde bullar och sockerkaka :D

Folk velar på tradera också, ingen som budar på mina schysta grejer! Det är ju riktiga FYND!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0