Dålig på uppgradering

Ännu en dag i slask! Hoppas att det försvinner snart. Jobbigt att köra bil då man slirar som inåt helvete. Sen blir man ju blöt om fossingarna ;) hahah! Har precis städat klart. Rätt pigg faktiskt. Jag tror man förbränner en jävla massa på tre ggr i veckan-städning!! Jag är nästan svettig! Jättevarm i kroppen iallfall.  Jag är så dålig på att uppgradera min blogg alltså! jag har ju knappt tid när jag jobbar och sen kan ja inte lägga in bilder heller, vilket inte blir lika roligt :P Dom sitter här hemma och spelar WoW och det laggar när jag laddar upp. Sorgligt men sant! Hann precis ladda upp en bild så ingen märkte nåt haha..Ska till Angelica och Nathalie på torsdag här och fira ankan. Hon fyller 18 på fredag men då arbetar jag ju hela dagen! Synd att ta ledigt då eftersom jag då går back med stålar!! Lika bra att ta det dagen innan. Sen får man ju hoppas på att lillskiten följer med på mobergs också! Skulle va skojigt =) Nu vet jag iallfall vad vi ska dunka på fredag! Min blogmusic ;) Trodde att jag skulle få dom flesta lönerna idag här runt midnatt, men bara en! Herregud de andra två lönerna kommer ju inte förrän den 27:e eller 28:e..Nu tänkte jag titta på film och lägga mig i tid denna natt, inte kl 03.00 som igår ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0