Drömmar

Inatt drömde jag nåt helt sjukt konstigt. Jag blev jagad av ett gäng gubbar som skulle skjuta mig och misshandla mig. Jag lyckades fly en gång då dom haffade mig, sprang vidare tills jag kom till ett skitsnyggt hus med värsta utsikten. Där bodde en familj som satt och hade picknick ute. Jag berättade för dom att jag är jagad och dom ville hjälpa mig genom att säga att jag var en i deras familj, som att det skulle hjälpa :P Haha..

Då ser jag precis att mina kompisar i en bil åker förbi och letar efter mig då dom precis som jag lyckats fly från gubbarna..Hade precis tänkt springa efter då en annan bil med de äckliga gubbarna kom körandes en kort bit efter.

Alla i denna familjen tittade när jag sa "att de var dom".. Och att dom inte skulle titta på dom! Men deras blickar var så ivriga att dom verkligen var tvugna att titta, de verkligen stirrade.. gubbarna tittade tillbaks och tvärstannade, sen körde in på familjens gård. Fan tänkte jag, va ska jag göra nu, dom kommer känna igen mig. Men det var just det som var konstigt.

Innan när jag lyckades fly liknade jag en kille med kort brunt hår med mustasch, och tyckte att det inte alls såg konstigt ut i drömmen. Sen när gubbarna kom tog jag av mig min luva och såg att jag såg ut precis som jag gör idag med två flätor i håret. Så dom kände inte igen mig. Det var som att jag ändrade mitt utseende helt plötsligt.. Och luvan fortsatte att åka på mitt huvud hela tiden när jag drog ner den...Sjukt det här med drömmar.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahhaaa. kom bara å tänka på att du har många besökare, å ingen som kkomenterar, kanske börde skriva och förklara hur man går till väga?

2009-02-01 @ 13:37:12
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0