Duktig flicka !

Nu har jag vart jätteduktig enligt mig själv ! Har vart på banken och fixat ett sparkonto att sätta in pengar varje månad på autogiro. Man får bara göra uttag 6/ggr per år. Men ska försöka att inte göra några uttag alls. Men det är mest ifall det krisar! Var och träffade Helan vid Järnia. Dom hade jättesnygga tapeter, bättre än Rusta iallafall ! Haha :) Inte för att det var något fel på dom direkt men bättre kvalité kan jag tänka mig. Mer ordning liksom. Sen träffade vi Isabelle och hennes hund Manno på flygfyren och tog en fika. Snackade om lägenheter och stambyten, haha! Vi trodde verkligen vi hade koll där. Har nog fått urinvägsinfektion igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0