Ett FJÅN

MMM, spaghetti med köttfärssås! Kryddade på ordentligt med allt från taco krydda, peppar och sweet chili sås ;) Så det är attans starkt, för mig då jag är känslig för starka grejer.. Om vi inte snackar sprit då jag måste säga att jag har finskt påbrå.. Generna tar över och är man finsk så måste man ju kunna ta i och inte va mesig haha. Städade nyss! Så skönt att vara klar med skiten alltså. Ledig imorn, så skönt!

Angelica min före detta granne har fått en förälskelse i en karl här med mörkt hår på bilden.Vet ej vem det är tydligen heter han Ben och är väl känd på nåt vis. Jag sa åt henne att det bara är ett fjån! Men nej, hon är mycket för sådana här lirare. Jag sa också att han är fulare än en get ;) haha kanske var taskigt sagt, men vadå lika bra att vara ärlig! :D Lycka till Anscheeelica! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0