Fett ös!

Igår va det riktigt skoj på festen. Var inte så många där men kul ändå! Vart upplagrad ;) Provade på lustgas och det var ritkigt kl, haha jag deckade när jag andats in och slog i skallen! Haha. Åkte bussen till Alhamrastugan typ utanför Rimbo, har aldrig riktigt vetat vad eller vem som bodde där när jag åkt förbi men nu vet jag :D Dessutom vart jag så pinknödig på bussresan så jag var tvungen att säga till buss chauffören att stanna i Rimbo station så jag kunde pinka annars skulle jag kissa i papperskorgen!! Haha där tog jag i. Det roliga var att jag fick sitta på golvet först och det va ju ett jäkla meckt när chauffören svängde så alla påsar med lagring svängde runt samt lilla jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0