Jobbat extra!

Har arbetat extra idag här! En tjej var sjuk och jag ryckte in. Däremot pajjade min bil igen som vanligt, igår natt. Lagom tills då jag skulle hinna hem till en auktion på tradera, pälsjackan som jag velat köpa så länge. Missade den, samt idag var en likadan jacka på auktion. Beställde sms bevakning så jag kunde ha koll på jobbet, men eftersom det är något lurt med 3G- nätet idag så missade jag ju såklart denna jackan med. Ingen mottagning fortfarande efter ca 9 timmar. Har hittat en likadan jacka nyss som jag budat på, endast 210 kr än så länge. Men dom där jackorna bruakr ju gå upp högt i pris så vi får se, känner bara på mig att jag kommer få´n! Helt inställd..

Blir jobb imorn igen samt min bil ska lämnas in på lagning! Kommer kosta mig skjortan detta, hela 2600 spänn!! Men jag vill ju gärna ha kvar min KFZ 260 så får ge den lite omsorg. Var så glad när skiten funkade två dagar, sen på vägen hem från statiol la den av..Jag orkade inte städa idag, egentligen ska det göras imorn men tänkte att jag skulle slippa det då och göra det idag istället. Men orkar inte gå, förhoppningsvis är min bil lagad tills imorn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0