Längtar tills lön..

Dom ska lana här hemma i en vecka så det kommer va ett jäkla tjohej här på fredag. Jag och Elin ska försöka roa oss själva på fredag här och dundra på till nån fest haha ;) Längtar tills lön! Veckan innan också är det dött på att krogar! Det är en hel vecka kvar tills det kommer stålingar på allas konton! Alla som jobbar iaf ! Jag har väntat sen förra månaden på lön eftersom jag ej fick någon i januari då man alltid får den en månad senare....tungt men sant...

Nu ska jag arbeta med serveringen här på torsdag också, Monica kunde inte så jag ställer upp! Lika bra så jag tjänar stålar, Det bästa är ju att jag får pengarna fdärifrån denna månad, skönt det. Bara att jobba på medans man kan.
Fick en otrolig ryggvärk idag och tror starkt på detta med njurbäckeninflammation!! Någon som kan något om det, vad som händer?! Får googla på det annars eller fråga någon på Stylesearch !

Ska på inflyttningsfest hos min syrra Sofie på lördag som har flyttat till Åkersberga vilket inte riktigt är mitt hemland :P Men det kommer bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0