Mycket i Skallen

Jobbat heeeela dagen, kom inte hem förrän vid 21.00 snarare! Helt slut, skallebank igen, tre dagar i rad för tusan! Har haft så mycket att skriva och göra så min skalle bullrar med grejer nu! Inte konstigt att jag fått huvudvärk då ;) haha!
Nu har jag precis druckit cola så det har dämpat sig. Brukar faktiskt hjälpa bättre med cola än huvudvärkstabletter som ex ipren eller alvedon..

Redan torsdag imorn! Har knappt hunnit skriva nåt på bloggen nu när jag jobbar hela dagarna! Iallafall tis,ons fre! Har hållt på och velat och blandat ihop adresser namn och mailar nu när jag sålt massa på tradera. Gäller ju att hålla i adresserna så det inte kommer fel grejer till fel personer! Vore ju förargligt :/ Men har skrivit upp på papper så ska ha rensat huvet lite!

Har funderat över detta med en ny telefon! Vet ej vilken jag vill ha eller vilken jag har råd med, men har faktiskt sett bra grejer på tradera. Ingen kan ju sälja en dålig telefon om man såväl lägger ut en annons, Isåfall blir man ju avstängd därifrån, den personen som säljer varan och det inte stämmer överens med vad som ska vara. Så det är ändå rätt bra det där med omdömessystemet på tradera! Det är absolut inga skitgrejer! Men som sagt så kommer ju jag alltid vara beroende av tradera lika väl som jag är beroende av skor numera ;) haha. en sån period nu!

Har tänkt på att jag kanske ska skaffa en blogg jag med och lägga upp saker som jag vill sälja så slipper jag betala för att lägga upp annonser på tradera?! Smart ändå..

För skön bild detta. Undervattenskamera vi köpte jag och Jerry och lattjade med, Vi hade tänkt ha med den på vår dykning men vi var tvugna att koncentrera oss på detta med alla slangar och tuber och allt så vi kunde inte ha med kameran ;) Vi fick nöja oss med att löjla oss i poolen istället och fota där ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0