Mycket med siffror

Har suttit och räknat ut massa siffror här. Pengar och löner osv. Sen har jag ju sålt mina grejer på tradera så försöker att hitta ett schyst fraktsätt, köpte på flygis paket att lägga in grejerna i, sen fanns det ju färdigfrankerade paket också som kostade 28 spänn.. nu vet ja ju inte hur mkt det kostar att skicka det som jag köpt med frimärken. Snurrigt det lät.. Har jobbat. Helan kom förbi en sväng. Jobbade en timme extra eftersom det kom en kund och skulle beställa det största som går + lite till kl 19.55. Så det var ju bara bra! Så det tog lite tid att stänga.

Har hittat en klänning jag tyckte om men vet nu inte vart på vilken hemsida den fanns. Typiskt mig !



Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuursnygg klänning!!!!!:D

2009-02-07 @ 10:17:58
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0