Rycka in!

Vilken liten tid jag har till allt. har gjort så mycket idag så tiden bara runnit iväg. Ska iväg och städa och på kalas hos Angelica, så var nere på stan med Danielle nyss och köpte present, var inne på systemet och åhléns. Fixade ögonbrynen och var och handlade massa nödvändiga grejer som tvål och schampo, sånt man måste ha, lika bra att handla när man har pengar! Haha ;) Vi tog en fika också vilket va himla kul. Jag skickade iväg mina paket till de personer som har vunnit grejerna från tradera och besiktat bilen. Den gick inte igenom såklart vilket inte förvånar mig. En gubbe där på besiktningen var så inställd på att min volvo skulle gå igenom utan anmärkningar bara för att dessa volvos brukar göra det ;D haha! Så inställd. Men såklart inte..Det var fel på parkeringsbroms, bromskivor bak, blinkers och styrled höger fram!! Attans vad med grejer! Bilar kostar. Jag tjatade till gubben som jobbade på besiktningen att jag brukade gå runt med reflexvästen som låg i bagageluckan, han trodde nog jag var puckad ! haha. Fan så mycket det va i skallen att ja va tvungen att skriva upp allt som jag skulle göra idag. jag tror ja hunnit allt. Sen ringde dom från jobbet och undra om ja kunde rycka in, men ja sa NEJ, hinns ju inte!! Annars hade ja gärna ryckt in sa jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0