TV4

Nu till den stora grejen! TV4:s producent kommer hem till mig imorgon angående mitt anmälande av morsan till Rent hus som tv4 har börjat spela in i vår! Morsan är storprojektet och kommer förmodligen få vara med som sista avsnitt av alla. Hon måste vara värst av alla på stök. Som sagt så kommer han hit imorgon kl 10.00 på möte! Nervöst men ändå väldigt roligt och spännande. Hoppas verkligen att detta går igenom så hon kan vara med, även om det är svårt för henne att göra sig av med saker som hon samlat på i ett flertal år. Jag och Helen kommer att hjälpa till med städningen såklart och jag kom att tänka på att vi skulle ha reflexvästarna på oss samt bygghjälmar vi hade när vi jobbade med ventilation samt tjata om att det är ett jäkla meckt!! Hoppas hoppas hoppas! Vill verkligen morsan det bästa och att hon ska få ordning på sitt liv nu, om hon inte går med på detta nu kommer hon aldrig göra nåt åt det heller.. Det är som en stor klump i magen ifall detta går åt skogen och hon skiter i att vara med. Ja struntar i ifall det är bra tv eller för huvudtaget TV! Till slut skulle allt vara så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0