Hårträns

Fick hem mitt löshår från www.medorian.se igår! Det gick snabbt. Bra rabatt också typ 300 kr, allt som allt blev det 899 spänn. Sen är ju tränset 1,5 meter och 60 cm långt..Så det ska väl räcka! Men saknar ju clipsfästena nu också, dessa spännen som jag måste sy fast på tränset själv =) Dom kommer nog i början på nästa vecka eftersom ja beställde dom via www.rapunzelofsweden.se . Sen har jag ju betalt allt från tradera också, men vill inte säga att jag är pank för den sakens skull haha! Men det som kostade var väl en hel lön för bilen faktiskt. Nu har jag städet kvar i helgen men inte mycket mer, vad skönt att vara ledig för en dags skull =) hahah..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0