Utvik

Vad tycker ni om utvik? Jag kommenterade en tråd på Stylesearch och kunde inte slita mig därifrån. En kvinna tror sig vara världens smartaste och jag som är så envis mååste ju bara argumentera tillbaks till hennes konstiga åsikter om varför man väljer att vika ut sig! Från början handlade diskussionen om man kunde tänka sig att göra utvik. Inte varför..
Men såklart, personer med udda och dumma kommentarer skriver ju vad de tycker helhjärtat. Dumt att döma en person på det sättet ifall hon är smart eller inte. Det är mest för att jag själv både har visat mig i tidningsutvik samt att jag gärna gör om det som jag blev rent utsagt förbannad. Och så vitt jag vet är jag inte mer dum än någon annan. Så här blev det sagt:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0