Vart på kalas

Kom precis hem från ungarna på kyrkön. Helan svängde förbi också. Vi tog en fika samt gav Angelica sin present! Det var den här parfymen från PUMA Flowing! Den luktar ju gudomligt gott =) Det var så halt så halt på vägen så jag höll på att köra i diket ett par ggr. Fick bara ös på i ca 60 km/h just för att inte riskera att inte kunna komma hem ordentligt. Bättre att det tar lång tid istället för inte komma hem alls! Hahah.. Glömmer alltid min kamera nu för tiden så tar ju inga nya pics, lite tråkigt..! Imorn blir det jobb hela dagen sedan mobergs på kvällen! Isabelle ska hänga med också, det ska bli kul!! Hon brukar ju aldrig följa med annars. Ser verkligen fram emot detta. Inväntar dessutom Rent hus som ska ringa, de brukar ju ringa på fredagar när jag är som mest upptagen! ;D Haha, men jag tar mig tiden eftersom detta är viktiga samtal! Får hoppas att dom ringer imorn då och säger att hon är med!! Bara känner det på mig nu... Helan har reparerat sin ruttna kåk lite med farmor sin idag, stått och målat och rivit av naglar och skurit sig i skinnet..Jäkla meckt kan man verkligen säga. Fick åka dit imorse för att låna hennes varningstriangel, tittade i min egen bagagelucka och ser att den ligger där, fan fick ruscha tillbaks för att hinna med besiktningen. Jag och Jerry var på flygis innan på kvällen och köpte en stor påse godis!! mmmmmm ;D Ska mumsa nu!



Det här köpte jag på tradera:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0