Väst från Gina Tricot!

Har velat ha denna västen hur länge som helst. Sen märkte jag att den var slutsåld på Gina. Hittade den på tradera tur nog, budade och hoppades på att ingen skulle buda medan ja jobbade idag. Sant och bra för mig. För jag var den enda som budade. Haha ;D Så nu väntar ja otåligt här! Har ju betalat en annan väst från Bik bok också som jag vann på tradera, men den har inte kommit fram, har inte hört ett skit från säljaren :O Det var typ två månader sen och hon skulle skicka den efter nyår. Det var någe fel på posten så hon fick tilbaks västen hem. Sen dess skulle hon kolla upp det, hon skrev på mailen för ca 2 veckor sedan. Nu verkar det som jag blivit blåst.. Sen är det ju den där julklänningen jag väntat på i ca 3 månader. Ska urspungligen skickas från Kina, så det ska ju ta 3 veckor. Får se om jag blivit blåst på den med! Att man ska behöva va morsa åt alla. ¤--tragiskt--¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0