Velande på morsan

Hade möte imorse med han Peter från TV4. Det var tydligen en producent från ett produktionsbolag som arbetade för TV4 och inte just TV4:s producent. Ursäktar där att jag lag till en annan mening igår om det hela ! Vi kontaterade att vi får försöka få morsan att gå med på detta, såklart kan vi ej tvinga henne. Men det vore så bra! Så, jag och Helan åkte till morsan inne i Stockholm och försökte övertala henne. Det vart bara sämre och jag tog med mig mina grejer och drog och sa att jag aldrig mer skulle komma tilbaks.. Får hoppas att hon ångrar sig snart. Vet ej vad ja ska säga till denna Peter nu om vi ska skita i allt :/ Vore ju så synd då morsan intalar sig själv att socialen kommer att hjälpa henne, vilket hon sa för senast två veckor sedan att socialen va de värsta hon visste...jaja, huvudsaken är att hon får bort allt skit. Får ta själv och höra av mig imorn till socialen då. Började röja i mitt rum och gömde sop nyckeln så hon inte kan gå och rota mer grejer nu. Låste mitt rum också med skruvmejsel...Inga mer katter där inne nu.. Helen tog kort på katterna som morsan tagit in som hon kallar hemlösa. Jag tänkte sätta upp en annons i Konsum ifall någon saknar sin katt..


Först innan vi åkte till morsan var vi på Flygis och tog en fika, sen svängde vi förbi Täby och jag hittade ett fynd på 99 kr, great!! Lagerrensning;) Nu har jag städet kvar idag också! Arbeta hela dagen imorn med. Jäkla meckt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0