Meckat med bilen

Idag gick ja upp rätt tidigt för Rolf och Arne kom och hjälpte mig med min bil. De skruvade loss hela generatorn som vi sen lämnade in på koll! Hoppas att det inte är nåt allvarligt fel, vill ju ha min pärla på vägarna nu;) Det var så längesen sist då jag körde min kärra att det nästan blivit fuktskador i han :/

Var med Helan idag också när hon besiktade hennes bil! Den gick såklart ej igenom, nån läcka i avgassystemet eller nåt samt en lampa var trasig.. Stackars Helan, hon som har haft ett sånt meckt med hennes bil..

Var på arbetsförmedlingen innan idag ett par timmar, märkte att jag var super hungrig då min mage började kurra mitt i mötet :P Hade ju glömt käka nåt på hela dagen (som vanligt). :P Träffade Nathalie en sväng på busstation sen gick jag hem. Skulle umgås med Angelica men hon måste ha försvunnit, hörde ej ett knyst.

Folk ringde ett flertal ggr idag precis när jag och Jerry äntligen hade lite tid tillsammans.. Det var som menat att man skulle bli störd haha! ;D Nu ska ja kolla vidare på Fullt Hus!

Natti









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0